تاریخ آغاز بتای Frostpunk 2 مشخص شد
0

تاریخ آغاز بتای Frostpunk 2 مشخص شد + تریلر بازی

Frostpunk 2، بازی آخرالزمانی، در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۴ (۴ مرداد ۱۴۰۳) برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین، نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در حال توسعه هستند.

بازی‌بازان Frostpunk مدتی است که منتظر ادامه داستان هستند و در حال حاضر، به نزدیک شدن به تجربه جدید این بازی بسیار نزدیک‌تر هستند. استودیو ۱۱ bit ماه گذشته اعلام کرده بود Frostpunk 2 در ماه جولای ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد و اکنون، تاریخ بتای آن نیز تایید شده است.

استودیو ۱۱ bit همچنین اعلام کرده است که کسانی که نسخه Digital Deluxe Edition را پیش‌خرید کنند، در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)، به نسخه بتای Frostpunk 2 دسترسی خواهند داشت. این نسخه بتا تا ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس باقی خواهد بود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا حالت سندباکس آن را تجربه کنند که با نام Utopia Builder Preview شناخته می‌شود. توسعه‌دهنده همچنین تاکید دارد که نسخه بتای بازی فقط به زبان‌های انگلیسی و چینی ساده قابل دسترسی خواهد بود.

عنوان بازی frostpunk 2 قرار است در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۴ (۴ مرداد ۱۴۰۳) به طور کامل برای کامپیوترهای شخصی عرضه شود و همچنین از روز اول در PC Game Pass قابل دسترسی خواهد بود. در حالی که نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در دست ساخت هستند، استودیو ۱۱ bit هنوز تاریخ انتشار آن‌ها را اعلام نکرده است.

این بازی چطوره اگر تجربه ای راجع به بازی دارین با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار بازی رو با ما همراه باشید.


اشتراک گذاری

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *